17 Ağustos 2012 Cuma

Korece Cümle Örnekleri..


서로 앞으로 말 놓자 (soro apıro mal noca)Bundan böyle resmi konuşmayalım (resmi olmayan şekilde konuşalım).
그 얘기 들었어? (kı yegi tırosso)Haberleri duydun mu?
정말 너무 해요 (çongmal nomu heyo)Gerçekten fazla oluyorsun!
잘됐다 (çaldöedda)İyi (iyi olmuş).
2분이나 늦었어 (ibunina nıcosso)İki dakika geç kaldın.
나도 몰라 (nado molla)Bilmiyorum.
할 말 있어 (hal mal isso)Söyleyeceğim bir şey var.
다녀오세요 (tanyo oseyo)Çabuk geri dön.
혼자 있고 싶어 (honca iggo şipo)Yalnız kalmak istiyorum.
별로야 (pyolloya)İlgilenmiyorum.
좀 곤란한데요 (çom kollanhandeyo)Biraz zor olacak.
비밀이야 (pimiriya)Bu bir sır.
바쁜 척 하지 마 (pabbın çok hacima)Meşgulmüş gibi yapma.
아파 죽겠어 (apa çuggesso)Acıdan öleceğim.
시간 가는 줄도 모르셔 (şigan kanın çuldo morışo)Zamanın geçişinin farkında değil.
말 시키지 마 (mal şikicima)Konuşma benimle.
오늘 어디 좀 가야 돼 (onıl odi çom kaya töe)Bugün bir yere gitmem gerek.
이상한 소리가 들려 (isanghan soriga tıllyo)Tuhaf bir ses duydum.
조용히 해요 (çoyongi heyo)Sessiz olun.
전화 잘못 걸었어 (çonhoa çalmot korosso)Yanlış numarayı aradım.
꿈자리가 나쁘네 (ggumcariga nabbıne)Kötü bir rüya gördüm.
기운 내세요 (kiun neseyo)Gülümseyin.
도착하자마자 전화해 (toçakacamaca conhoa he)Varır varmaz ara.
정말 실망이야 (çongmal şilmangiya)Gerçekten hayal kırıklığına uğradım.
Categories:

1 yorum:

  1. gunluk konusma istiyoruz siradisi cumleler yazmissiniz...

    YanıtlaSil