21 Eylül 2012 Cuma

KORELİLERİN TÜRKİYE HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ



1-Türkiye’de ev kirası pahalı.
2-Türkiye’de Kore yemeği ve malzemeleri bulmak zor ve olan yerler ise pahalı.
3-Türkiye’de çok cami var.(Bundan rahatsız olduklarını ve her yerde ezan sesi duymaktan bıktıklarını,tapınak olmadığını ve kiliselerin azlığından bahsettiler.)

4-Türk erkekleri yaramaz,çapkın ve asılıyorlar.
5-Türkiye’de aile bireyleri birbirine çok yakın.(Kore’de artık böyle olmadığını ve gençlerin bir an once evden ayrılıp yalnız yaşamak istediklerini belirttiler.)
6-Türkiye’de tatiller çok uzun.
7-Türkiye’de şehirler çok büyük.
8-Türkiye’de sokak hayvanları çok.
9-Türkiye’de çok tipte,çeşitli insan var.
10-Türkiye’de çok sigara içiyorlar.
11-Türkiye çok büyük,manzarası çok güzel ☺
12-Türkiye’de büyük deniz var ve temiz ☺
13-Türkiye’de dondurma pahalı.
14-Türkiye’de insanlar özellikle yaşlılar çok yardımsever.
15-Türkiye’de yaşlılar çok güleryüzlü.
16-Türkiye’de ulaşım pahalı.
17-Türkiye’de et daha pahalı.
18-Türkiye’de sebze ve meyve daha ucuz.
19-Türkiye’de lokanta fiyatları Kore’yle aynı.
20-Türkiye’de mobilya daha pahalı.
21-Türkiye’de cep telefonu ve cep telefonuyla konuşmak daha pahalı.
22-Türkiye’de giyim daha pahalı.
23-Türkiye’de elektronik eşyalar çok pahalı.
24-Türkiye’de kitaplar çok pahalı.
25-Türkiye’de eğitim daha ucuz.
26-Türkiye’de şemsiye daha az kullanılıyor.
Categories:

27 yorum:

  1. Cok mu paraya takiyorlar?

    YanıtlaSil
  2. Cok mu fakirler

    YanıtlaSil
  3. Bence türkiyenin güzelliği hiçbir ülkede yoktur.

    YanıtlaSil
  4. Ezan duymak çok mu zorlarına gidiyor unutmasinlar ki burasi müslüman bir ülke ezan duymaları ve camii görmeleri çok normal değil mi? Biz onlarin kiliselerine birşey diyor muyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede bu ne ya biz Müslüman bir ülkeyiz

      Sil
    2. Kilise çanından daha iyi bizim ezan sesimiz

      Sil
  5. Maddiyata çok takilmişlar

    YanıtlaSil
  6. Türkiyenin güzel kızlarindan bahsetmemisler ve çok paracılar galiba

    YanıtlaSil
  7. aslında bunlar gerçek korelilerin söyledikleri değil ben bir kore fanı olarak söylüyorum gerçek korelilerin orumları farklı onlar türkiyeye aşıklar ayrıca ezan sesinden etkilenip Müslüman olan birsürü koreli var onlar türkiyeyi kardeş ülke olarak görüyor ayrıca lütfen doğru sitelerden bakın korelileri ezmişler resmen

    YanıtlaSil
  8. Bu ne ya gerçek koreliler bu değil resmen kore antifanları yazmış Ayrıca Park Shin Hye'a dedikleri küfürleri anlatmıyım ben kore fanıyım tüm günüm korelileri araştırmakla geçiyor kim yazmışsa bunları ya kafasından ya da köreyi türkiyeye kötülemek amacıyla yazılmış metinlerden kopyalamış ne kadar alçakça bnde müslüanım namazımı kılıyorum Allaha şükür ama hiç böyle şeyler demiyorlar

    YanıtlaSil
  9. şu son iki yorumu ben yazdım nerden bu kadar şeyi biliyosun derseniz çünkü ben korelilerle tanıştım ayrıca 1 -2 tane değil bayağı koreliyle İstanbulda tanıştım başörtülü olmama rağmen umursamadılar eğlenip konuşup fotoğraf çektirdik ayrıca istanbulda yanılmıyorsam her sene k -pop yarışması düzenleniyor yine yanılmıyorsam geçen sene süper junior jüri olmuştu Hristiyan olmaarına rağmen türkiyede konser vermek istediklerini söylediler

    YanıtlaSil
  10. ayrca çok sevdiğiniz zayn malik Müslümanım diye geçinip Hristiyan işareti yani hac takıp geziyo am koreli ONEW Hristiyan olmasına rağmen bir Müslüman hayranının ona verdiği ALLAH yazılı kolyeyi taktı Ayrıca ONEW arap hayranlarına programa girerken "ESSELAMU ALEYKUM" DEDİ ve biz Müslümanlar bunun ne demek olduğunu bildiğimiz halde modernliğimiz incinir diye ağzımıza bile almıyoruz bu lafı BİRDE BUNU SÖYLEYEN KORELİLERE BUNLARI DEMEYE HAKKIMIZ YOK

    YanıtlaSil
  11. SON DÖRT YORUMU BEN YAZDIM ADIM RABİA ASIL KORELİERİN TÜRKLER HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİ YAZIYIM DERSEM UZUN SÜRER KÜÇÜK BİR ÖRNEK VERİYİM KORE CANLI YAYININA SUPER JUNIOR KATILMIŞTI . SUNUCU SUPER JUNIOR'IN BİR ÜYESİNE TÜRK KIZLARI HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUN DEDİ ODA :-BENİM HAYATIMA HİÇ KIZ GİRMEDİ AMA TÜRKİYEDE BİR KIZA AŞIK OLDUM KOREYE GERİ DÖNMEK İSTEMEDİM AMA İŞLERİM DOLAYISIYLA GERİ DÖNDÜM DEDİ. SUNUCU:-PEKİ O KIZI GÖREN NE DERSİN DEDİ ODA:-ONA SARILIR VE NASIL OLDUĞUNU SORARM DEDİ yani böyle güzel şeyler düşünürken bizim hakkımızda biz onlara ne diyebiliriz iftiralarımızla yerin dibine giren yine biz oluyoruz KORE SAVAŞINDA ONLARA YARDIM ETTİK DİYE BİZE
    ayrıyeten çok minnetkarlar şimdi biz onları rezil mi edelim?lütfen böyle iftiralara başvurmayın yoksa YASAL SORUŞTURMA BAŞLATICAKLAR zaten park shin hye olayından sonra gözler üzerimizde başka insanların başarılarını kıskanıp onları ezmektense onlara imrenelim

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Valla doğrudur teknoloji de baya gelişmeler ve onlarda bizdeki gibi pahalı değil

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu ne ya nasil bir dusunce bu sonuçta 81 tane ili olan bir ülke burası. Ama gelişmekte olan bir ülke. Normal değil mi sizce.

    YanıtlaSil
  16. Ben size siz müslüman değilsiniz. Camiye gidip ibadet etmezsiniz. Hepiniz kafir olarak oleceksiniz desem siz ne düşünürsünüz. Lütfen insanları dinleriyle karşılaştırmayin çok günah biz bütün dinlere saygı duyuyoruz. Siz duyun ki insanlık ölmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar duymuyor asıl arkadaşım gelmiş camiye ezana laf ediyor yoksa banane onun dininden.

      Sil
  17. Çok çeşitli tipte insan varmış göya . Sanki siz çok güzelsiniz de birbirinize benziyonuz amk siz kendinize bakın şerefsizler bir tek birkaçına katıldım .

    YanıtlaSil
  18. Ne saçma düşğnceleri var bu korelilerin asıl kendi ülkelerinde her halt pahalı kümes gibi evleri cam bile yok aşırı pahalı ikincisi kore de cami yok şimdi ne olacak sırf onlar istemiyor diye camilerimi yıkalım ne saçma düşünceleri var beldikleri yere saygı duymalılar ozman bür müslümanda koreye gidince neden cami yok deyince salaklaşmasınlar çok pahalı demişler işte burda gğldüm asıl kore çok pahalı ve bunu diyenler ağır gerizekalı siz kendinizi ne sanıyorsunuz acaba estetik ola ola beyinleride mi estetik oldu makyajla gğzellikle fazla uğracağınıza az sığlığınızı geliştirin koreli arkadaşlar.

    YanıtlaSil