17 Ağustos 2012 Cuma

Mutlu Olmanın Nedenleri ~'


♥ Evimi bir parti sonrası temizlemek için saatlerce uğraşıyorsam, birçok arkadaşım var demektir.
♥ Faturaları ödeyebiliyorsam, bir işim var demektir.
♥ Pantolonum biraz sıkıyorsa, aç kalmıyorum demektir.
♥ Gölgem beni izliyorsa, güneş ışığı görüyorum demektir.
♥ Okuluma işime uzun bir yol yürüyerek gitmem gerekiyorsa, sağlıklı ayaklarım var demektir.
♥ Duraktaki adam anahtarıyla ses çıkartıyor, bebeği ağlıyorsa duyabiliyorum demektir.
♥ Camları silmem, çatıyı onarmam gerekiyorsa, bir evim var demektir.
♥ Telefon faturam yüksek geliyorsa, konuşabiliyorum demektir.
♥ Kardeşimle kavga ediyorsam, bir kardeşim var demektir.
♥ Yığınla yıkanacak ütülenecek çamaşırım varsa, yığınla giyeceğim var demektir.
♥ Çalar saatim sabahın köründe çalışıp kalkıyorsam, yaşıyorum demektir.
♥ Akşamları kendimi çok yorgun hissediyor, bacaklarım çok ağrıyorsa, o gün çok çalışmışım demektir.
♥ Derslerimden kırık not alıyorsam, bir okulum var demektir.
♥ Annem azarlıyor, babam kızıyorsa, bir ailem var demektir.
♥ O gün oltama hiç balık gelmediyse, hiç balık öldürüp canlının canını katletmedim demektir.
♥ Ve bütün olaylara böyle bakıyorsam iyimserim demektir.
Categories:

0 yorum:

Yorum Gönder